Projekt budování image značky Bezpečné hračky ITC, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt budování image značky Bezpečné hračky ITC, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt budování image značky Bezpečné hračky ITC, a.s.
Author: Kocfeldová, Tereza
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem budování image značky Bezpečné hračky společnos-ti Institut pro testování a certifikaci, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teo-retická část popisuje výrobek jako součást marketingového mixu, definuje úlohu značky ve výrobkové politice a význam marketingové komunikace pro propagaci značky. Praktická část obsahuje legislativní požadavky pro oblast hraček v České republice a také přehled dobrovolných certifikačních značek pro oblast hraček v Evropské unii se zaměřením na Bezpečné hračky. Hlavní část zaujímá projekt, jehož cílem je zvýšit povědomí o této znač-ce u spotřebitelů a přivést nové klienty, kteří by měli zájem své výrobky Bezpečnou hrač-kou certifikovat. Vychází z výsledků dotazníkových průzkumů a obsahuje ucelený projekt marketingových komunikací včetně časového harmonogramu a nákladové analýzy jednot-livých akcí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9630
Date: 2009-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 12371


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kocfeldová_2009_dp.pdfBlocked 972.5Kb PDF
kocfeldová_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
kocfeldová_2009_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account