Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o.
Author: Bošanová, Alena
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodné komunikační prostředky pro firmu FORCHEM, s.r.o. a to zejména za účelem získání potenciálních zákazníků pro nově zaváděný produkt. Diplomová práce je postavena zejména na poznatcích získaných vlastním marketingovým průzkumem trhu spotřebitelů separačních olejů. Analytická část obsahuje analýzu současné marketingové komunikace, analýzu provedeného dotazníkového šetření a analýzu konkurence. Projekt obsahuje cíle, kterých má být dosaženo. Na jejich základě je dále sestaven plán marketingové komunikace, který je doplněn nákladovou a časovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9682
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 11006


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bošanová_2009_dp.pdfBlocked 533.8Kb PDF View/Open
bošanová_2009_vp.doc 91Kb Microsoft Word View/Open
bošanová_2009_op.pdf 39.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account