Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bošanová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-17T22:50:27Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9682
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodné komunikační prostředky pro firmu FORCHEM, s.r.o. a to zejména za účelem získání potenciálních zákazníků pro nově zaváděný produkt. Diplomová práce je postavena zejména na poznatcích získaných vlastním marketingovým průzkumem trhu spotřebitelů separačních olejů. Analytická část obsahuje analýzu současné marketingové komunikace, analýzu provedeného dotazníkového šetření a analýzu konkurence. Projekt obsahuje cíle, kterých má být dosaženo. Na jejich základě je dále sestaven plán marketingové komunikace, který je doplněn nákladovou a časovou analýzou. cs
dc.format 89 cs
dc.format.extent 546621 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject Klíčová slova: marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Keywords: marketing research en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.title Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o. cs
dc.title.alternative The Project to obtaining a new customers for company FORCHEM, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Smejkal, Pavel
dc.date.accepted 2009-05-25
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated The main objective of this dissertation is suggested of the suitable communation tools for the company Forchem, s.r.o., especially for the purpose of obtaining the potencial customers for a new loading product. The diplom work is set up primarily on the piece of knowledge obtained by the own market marketing research of the customeres of separation oil. Analytic part contains analysis of present marketing communication, analysis of done questionary research and competition analysis. The project contains aims which are going to be reached. On its foundation is made plan of marketing communication which is completed with cost analysis and time analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11006
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bošanová_2009_dp.pdfBlocked 533.8Kb PDF View/Open
bošanová_2009_vp.doc 91Kb Microsoft Word View/Open
bošanová_2009_op.pdf 39.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account