Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software

Show full item record

No preview available
Title: Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software
Author: Němec, David
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Práce "Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software" zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány komunikační specifika a odlišnosti komunikace zaměřené na firemní prostředí. V praktické části je popsán konkrétní příklad změny marketingové a komunikační strategie ve společnosti ABRA Software. Závěrem se autor zamýšlí nad důležitostí realizace výzkumných šetření v oblasti B2B a také nad roz-hodovacím procesem nákupu informačních systémů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10004
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10619


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
němec_2009_dp.pdfBlocked 2.471Mb PDF
němec_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
němec_2009_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account