Komunikační aktivity prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a InterSpar

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační aktivity prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a InterSpar

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační aktivity prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a InterSpar
Author: Forétová, Alexandra
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a Interspar. Cílem práce je zjistit současný stav komunikačních aktivit prodeje biopotravin v daných supermarketech. Dosažením tohoto cíle budu schopna samostatně podat návrhy na zlepšení komunikace biopotravin v obou supermarketech. Zvolenými pracovními metodami jsou analýza a dotazníkové šetření. V teoretické části se zabývám teoretickými poznatky o marketingových komunikacích, marketingovém výzkumu a trendu biopotravin získanými. Praktická část bakalářské práce potom rozšiřuje teoretické poznatky o analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin z hlediska instore reklamy a webových stránek. Na základě zjištěné nedostatečné instore komunikace k zákazníkům bylo provedeno také dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků s nabídkou biopotravin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10090
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10502


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
forétová_2009_bp.pdfBlocked 1.433Mb PDF
forétová_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
forétová_2009_op.zip 17.10Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account