Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.
Author: Urbanová, Alena
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažila vypracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné literatury, zabývající se spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu. V praktické části jsem zpracovala údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy SORIN s.r.o. Rozebrala jsem 16 faktorů spokojenosti uvedených v dotazníku. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1012
Date: 2006-05-19
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 3165


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
urbanová_2006_bp.pdfBlocked 2.374Mb PDF
urbanová_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
urbanová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account