Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Urbanová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:39:35Z
dc.date.available 2010-07-13T15:39:35Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1012
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažila vypracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné literatury, zabývající se spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu. V praktické části jsem zpracovala údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy SORIN s.r.o. Rozebrala jsem 16 faktorů spokojenosti uvedených v dotazníku. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů. cs
dc.format 65 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2489410 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Spokojenost zákazníka cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Dotazník cs
dc.subject Satisfaction of customer en
dc.subject Marketing research en
dc.subject Questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of satisfaction of customers SORIN s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2006-06-14
dc.description.abstract-translated Aim of Baccalaurete work was find out satisfaction of customers through questionnaire inquiry. I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge intenting on the subject of marketing concern-ing the customer's satisfaction. The sources, which I have drawn from, are specialized publications dealing with the subject of marketing reseach, interpretation and presentation of research results. In practical part, I exploit data received from the survey of customers' satisfaction of SORIN, Ltd. I have brought the analysis of 16 factors of satisfaction included the questionnaire. I introduce my recommendation which are suggested to achieve higher satisfaction of customers of SORIN, Ltd. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3165
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
urbanová_2006_bp.pdfBlocked 2.374Mb PDF View/Open
urbanová_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
urbanová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account