Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kulíšková, Klára
dc.contributor.author Tlusťák, Adam
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:03:28Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10180
dc.description.abstract Úkolem této práce je zanalyzovat konkurenční prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území ČR. Konkurenční prostředí je analyzováno z hlediska tržního, pomocí teorie P. Kotlera a jeho konkurenčních strategií, a samozřejmě také odvětvového, které je analyzováno pomocí Porterova pěti faktorového modelu. K řešení jsem využil jak veřejně dostupné zdroje a údaje, tak i interní materiály společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o., ke kterým mám z pozice zaměstnance této spo-lečnosti přístup. Závěr práce obsahuje vyhodnocení konkurenčního prostředí a konkurence-schopnosti společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail a návrh možných doporučení. cs
dc.format 141 cs
dc.format.extent 2357475 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
dc.subject Analýza konkurenčního prostředí cs
dc.subject Porterův pěti faktorový model cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject strate-gické marketingové plánování cs
dc.subject The analyse of competitive surroundings en
dc.subject the Porter five factor model en
dc.subject SWOT analyse en
dc.subject the strategical marketing planning en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky cs
dc.title.alternative The analysis of the competitive environment of the company Mercedes-Benz Česká Reblika s.r.o. - LKW Retail on Czech soil en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.date.vskp-available 2039-04-28
dc.description.abstract-translated The main aim of this work is to analyse competitive surroundings of Mercedes-Benz Czech Republic Ltd. company. Competitive surroundings is analyse from point of market view with the help of P. Kotler theory and his competitive strategies and of course from the point of branch view, which is analyse by the Porter five factor model. In order to solve this problem I used both public available sources and data and inner materials of Mercedes-Benz Czech Republic Ltd. company which are open for me as an employee of this copany. The conclusion of this work contains the evaluation of competitive surroundings and com-petition of Mercedes-Benz Czech Republic Ldt. company - LKW Retail and the proposal of possible rocommendations. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13059
dc.date.assigned 2009-02-24
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
tlusťák_2009_bp.pdfBlocked 2.248Mb PDF View/Open
tlusťák_2009_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
tlusťák_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account