Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích
Autor: Lacinová, Kateřina
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Práce shrnuje teoretická východiska, která by měla mít na paměti firma uvažující o své prezentaci na internetu. Alespoň částečně ukazuje vývoj internetu, jeho rozšíření a možnost aplikací marketingových komunikací. Také vysvětluje základní pojmy. V praktické části analyzuje existující webové stránky různých organizací a snaží se na nich ukázat příklady správně řešených záležitostí, ale také nedostatky těchto prezentací. Projektová část je zaměřena na navržení a uvedení webových stránek konkrétní organizace s přihlédnutím k dříve zmíněným faktům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1020
Datum: 2006-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 2723


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lacinová_2006_dp.pdfZablokované 1.834Mb PDF
lacinová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lacinová_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet