Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Lacinová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:43:21Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:28Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1020
|
|
dc.description.abstract |
Práce shrnuje teoretická východiska, která by měla mít na paměti firma uvažující o své prezentaci na internetu. Alespoň částečně ukazuje vývoj internetu, jeho rozšíření a možnost aplikací marketingových komunikací. Také vysvětluje základní pojmy. V praktické části analyzuje existující webové stránky různých organizací a snaží se na nich ukázat příklady správně řešených záležitostí, ale také nedostatky těchto prezentací. Projektová část je zaměřena na navržení a uvedení webových stránek konkrétní organizace s přihlédnutím k dříve zmíněným faktům. |
cs |
dc.format |
103 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1923220 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
připojení k internetu
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
presentation
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
connection to internet
|
en |
dc.title |
Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Function of Internet and its meaning in the marketing communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work summarize theoretical base which should be kept in mind by every company thinking about their presentation at intenet. At least partially shows progress of internet, its expansion and possibility of application of marketing communication in it. Work exerts to explain basic definitions. Practical part of work analyses existing web pages of different organizations and is trying to show definite examples of properly handled matters and also shortcommings of these presentations. Project part is focused on design and initiation of web pages of particular organization within accepted facts mentioned above. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2723
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account