Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Menšíková, Magda
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:41:29Z
dc.date.available 2010-07-18T03:41:29Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10260
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenceschopnosti společnosti ENBRA, spol. s r. o. solárních systémů ENBRASolar. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část se vztahuje k teoretickému pojetí konkurence, konkurenceschopnosti, marketingovému mixu a poté k solární energii. V praktické části je analyzována firma ENBRA, spol. s r. o., následuje analýza marketingového mixu solárních systémů ENBRASolar, SWOT analýza, analýza konkurenčního prostředí a analýza jednotlivých nabídek. Na základě těchto analýz jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro firmu. U jednotlivých doporučení jsou uvedeny náklady na zavedení navrhnutých opatření a s nimi spojená rizika. cs
dc.format 83 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 7201481 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject solární panely cs
dc.subject competitive strength en
dc.subject competition en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject solar systems en
dc.title Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o. cs
dc.title.alternative Use of tools of marketing mix to increase competitive strength of solar systems Enbrasolar, product of Enbra, ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mastný, Štěpán
dc.date.accepted 2009-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor work is attended to investigate of competitive strength of company ENBRA ltd., which is producing solar systems ENBRASolar. It is divided into two parts - the practical one and the theoretical one. The first part is referring to the theoretical concept of competition, competitive strength marketing mix and then to the solar energy. In the practical part the ENBRA, ltd. is being analyzed, followed by analysis of marketing mix of solar systems ENBRASolar products, SWOT analysis, analysis of competitive environment and analysis of particular offers. In this work there are analyses, suggestions and recommendations for the company. In each particular recommendation there are quoted costs for implementing these precautions and risks connected with it. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11778
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
menšíková_2009_bp.pdfBlocked 6.867Mb PDF View/Open
menšíková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
menšíková_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account