Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX

Show full item record

No preview available
Title: Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX
Author: Šrotíř, Jiří
Advisor: Kubalčík, Marek
Abstract: Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s pokročilými animačními postupy v prostředí programu 3D Studio MAX. V teoretické části jsou nastíněny schopnosti a metody nastavení modulů 3D Studia MAX jako je Reactor nebo Character studio. které se s vývojem staly jeho nedílnou součástí. Dále je zde popsáno vytvoření čočkovitých efektů, jakožto mnohdy nezbytného nástroje pro vytvoření reálné scény nebo pro dokreslení již existujícího pozadí. Praktická část je zaměřena na vytvoření modelu automobilu s využitím fotografií. Základním prvkem tohoto modelu jsou plochy NURBS. Závěr praktické části je věnován vytvoření animace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1036
Date: 2006-06-16
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav aplikované informatiky
Discipline: Informační technologie
Grade for thesis and defense: A 3292


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šrotíř_2006_bp.pdfBlocked 3.643Mb PDF
šrotíř_2006_vp.doc 293.5Kb Microsoft Word View/Open
šrotíř_2006_op.doc 291.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account