Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX
Autor: Šrotíř, Jiří
Vedoucí: Kubalčík, Marek
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s pokročilými animačními postupy v prostředí programu 3D Studio MAX. V teoretické části jsou nastíněny schopnosti a metody nastavení modulů 3D Studia MAX jako je Reactor nebo Character studio. které se s vývojem staly jeho nedílnou součástí. Dále je zde popsáno vytvoření čočkovitých efektů, jakožto mnohdy nezbytného nástroje pro vytvoření reálné scény nebo pro dokreslení již existujícího pozadí. Praktická část je zaměřena na vytvoření modelu automobilu s využitím fotografií. Základním prvkem tohoto modelu jsou plochy NURBS. Závěr praktické části je věnován vytvoření animace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1036
Datum: 2006-06-16
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav aplikované informatiky
Studijní obor: Informační technologie
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 3292


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šrotíř_2006_bp.pdfZablokované 3.643Mb PDF
šrotíř_2006_vp.doc 293.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šrotíř_2006_op.doc 291.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet