Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o.
Author: Pekařová, Marta
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Diplomová práce řeší projekt marketingového plánu a je zpracována pro firmu ISDIM s.r.o. zabývající se vývojem software. Nejprve jsou v teoretické části zpracovány dostupné lite-rární zdroje marketingového plánování, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sesta-vení a realizaci marketingového plánu. Projektová část definuje marketingové strategie i cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časové, nákladové i rizikové analýzy. Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o. má přispět ke zvýšení úrovně marketingových činností ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1045
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 3966


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pekařová_2006_dp.pdfBlocked 1.565Mb PDF
pekařová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
pekařová_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account