Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Daněk, Václav
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:38:06Z
dc.date.available 2010-07-18T05:38:06Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10504
dc.description.abstract Ambicí teoretické části bakalářské práce je popsat požadavky, které měli plnit tvůrci tiskové reklamy ve 30. letech minulého století, a které mají plnit tvůrci tiskové reklamy sou-časné. Praktickou část bakalářské práce tvoří příklady realizace reklamních sdělení v časopi-sech z 30. let minulého století a současných, jejich srovnání. cs
dc.format 57 cs
dc.format.extent 13203236 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject média cs
dc.subject časopis cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklama jako forma marketingové komunikace cs
dc.subject media en
dc.subject magazine en
dc.subject target group en
dc.subject advertisement en
dc.subject advertisement as marketing communication tool en
dc.title Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti) cs
dc.title.alternative Advertising in Magazines (Comparison of the 1930s and Present Time) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The theoretical chapter of the bachelor tries to describe requests asked from newspapers advertising creators in the thirties of 20th century and which should be met by the contemporary newspapers advertising creators. The analytical chapter of the bachelor work is made of advertisement examples released in magazines in the thirties of the last cen-tury and their comparison with the contemporary ones. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10652
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
daněk_2009_bp.pdf 12.59Mb PDF View/Open
daněk_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
daněk_2009_op.doc 67Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account