Integrace handicapovaných dětí do běžných typů školských zařízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace handicapovaných dětí do běžných typů školských zařízení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jilčík, Tomáš
dc.contributor.author Cenková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:53:15Z
dc.date.available 2010-07-18T05:53:15Z
dc.date.issued 2009-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10543
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se věnuji Integraci handicapovaných dětí do běžných typů školských zařízení. Toto téma mně zajímá, protože integrace handicapovaných dětí mezi děti zdravé dle mého názoru má positivní vliv na sociální myšlení a cítění zdravých dětí a handicapované děti mají větší snahu se vyrovnat zdravým dětem ve školních dovednostech. Obě skupiny budou lépe připraveny pro běžný život, kde se stále více setkáváme s handicapy všech možných forem. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 1938334 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrace cs
dc.subject handicap cs
dc.subject sociální myšlení cs
dc.subject autismus cs
dc.subject Aspergerův syndrom cs
dc.subject Integration en
dc.subject handicap en
dc.subject social thought en
dc.subject autism en
dc.subject Asperger?s syndrome en
dc.title Integrace handicapovaných dětí do běžných typů školských zařízení cs
dc.title.alternative Integration of handicapped children into common types of school arrangements en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, Petr
dc.date.accepted 2009-06-15
dc.description.abstract-translated In my bachelors essay I am presenting integration of handicapped children into common types of school arrangements. I?m interested in this subject, because it has got positive influence on social thinking and feeling of either healthy and handicapped children. The handicapped children then have got greater endeavor to equilibrate healthy children in school skills, from my opinion. Both groups will be better ready for their real and common life, where we meet with all kinds of handicaps. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1015858
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade C
local.subject postižené děti cs
local.subject inkluze cs
local.subject children with disabilities en
local.subject inclusions en


Files in this item

Files Size Format View
cenková_2009_bp.pdf 1.848Mb PDF View/Open
cenková_2009_vp.doc 51.22Kb Microsoft Word View/Open
cenková_2009_op.doc 73.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account