Projekt marketingové komunikace výstavní akce Tuning Salon Brno

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace výstavní akce Tuning Salon Brno

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace výstavní akce Tuning Salon Brno
Autor: Darebník, Aleš
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a klade důraz na oblast výstavnictví a event marketing. Teoretická část se zabývá nástroji marketingové komunikace a charakterizuje oblast výstavnictví ve vztahu k marketingové komunikaci. Problematiku marketingové komunikace práce v praktické části aplikuje na výstavní akci Tuning Salon Brno a nechybí ani analýza současného stavu aktivit v této oblasti. Na zákla-dě analýzy je sestaven projekt využití marketingové komunikace se zaměřením na potenci-ální návštěvníky a sponzory akce, který vede k upevnění postavení Tuning Salonu Brno na tematicky zaměřeném trhu. Celý projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10544
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11009


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
darebník_2009_dp.pdfZablokované 2.221Mb PDF Zobrazit/otevřít
darebník_2009_vp.pdf 38.12Kb PDF Zobrazit/otevřít
darebník_2009_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet