Interní komunikace ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace ve vybrané organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Čech, Dalimil
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:27:41Z
dc.date.available 2010-07-18T06:27:41Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10609
dc.description.abstract Diplomová práce zpracovaná na téma "Interní komunikace ve vybrané organizaci" se zabývá aktuální a velice složitou problematikou průběhu a úrovně komunikačního procesu v organizaci. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá definicí, procesem a vlastním systémem komunikace, jejími jednotlivými typy a překážkami. Empirická část je zaměřena na průzkum a analýzu komunikace sportovního řetězce se zaměřením na prodejní personál. Cílem práce bylo zjistit, popsat a komplexně zhodnotit současný stav a efektivnost komunikace ve výše uvedeném podniku. V případě potřeby navrhnout i odpovídající řešení a změny, které by mohly ke zlepšení úrovně komunikace přispět. Analýza komunikace byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Výstupy výzkumu byly vyhodnoceny a jednotlivé výsledky průběžně uváděny a shrnuty v celkovém hodnocení. Závěrem lze říci, že současná úroveň komunikace v podniku dává předpoklady k jejímu dalšímu rozvoji a zefektivnění např. plným využíváním možností moderních prostředků komunikace, pravidelným organizováním pracovních porad a zvýšené účasti zaměstnanců na odborných školeních. cs
dc.format 77 s., 7 s. priloh cs
dc.format.extent 1598024 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Komunikace cs
dc.subject komunikační proces cs
dc.subject systém komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject měření efektivity cs
dc.subject bariéry interní komunikace cs
dc.subject Communication en
dc.subject communication process en
dc.subject system of communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject evaluation of effectivity en
dc.subject barriers of internal communication en
dc.title Interní komunikace ve vybrané organizaci cs
dc.title.alternative Internal Communication in selected organization en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma work and its theme "Internal communication in selected organization" concern topical and complicated problems of flow and quality level of communication process in a company. The study is divided into two elementary parts: theoretic and practical. The theoretic part deals with the definition, process and the system of communication itself, the various types of communication and possible obstacles. The empirical part focuses on the survey and analysis of internal communication in sport fashion retailer. The goal of the study was to find out, to describe and to evaluate the contemporary situation and efficiency of communication in company as a whole. It was intended to suggest a suitable solution and changes necessary if needed in order to increase a quality level of communication process in the company. The communication analysis was carried out through the questionnaire research. Elementary statistic methods were used to elaborate the results of the research and particular results were presented thoroughly and then summarized in final summary. As a result of the survey it can be said: the current quality of communication process in the company offers a wide space for improvement. Increased efficiency and entire development can be reached not only by use of advanced communication technologies but also by increased involvement of the employees in the process. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10595
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
čech_2009_dp.pdfBlocked 1.523Mb PDF View/Open
čech_2009_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
čech_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account