Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.
Author: Rosinová, Martina
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Tématem této bakalářské práce je Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s. V teoretické části je podrobně rozepsáno marketingové řízení a konkurenceschopnost. V praktické části je obsaženo představení firmy INSI INDUSTRISL a.s. a výrobního programu, analýza konkurenční strategie, tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, analýza vnitřního prostředí, Porterova analýza, STEP analýza, SWOT analýza. V další části uvádím návrh na zdokonalení konkurenční strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10644
Date: 2009-08-13
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.08.2039
Department: Institut bezpečnostních technologií
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: E 13341


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rosinová_2009_bp.pdfBlocked 624.6Kb PDF View/Open
rosinová_2009_vp.pdf 575.2Kb PDF View/Open
rosinová_2009_op.pdf 35.91Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account