Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Rosinová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:47:52Z
dc.date.issued 2009-08-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10644
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s. V teoretické části je podrobně rozepsáno marketingové řízení a konkurenceschopnost. V praktické části je obsaženo představení firmy INSI INDUSTRISL a.s. a výrobního programu, analýza konkurenční strategie, tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, analýza vnitřního prostředí, Porterova analýza, STEP analýza, SWOT analýza. V další části uvádím návrh na zdokonalení konkurenční strategie. cs
dc.format 42 cs
dc.format.extent 639602 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.08.2039
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject marketing Management en
dc.subject compatitive advantage en
dc.subject the SWOT analysis en
dc.subject the STEP analysis en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject the BCG matrix en
dc.subject competitive strategy en
dc.title Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s. cs
dc.title.alternative Marketing management as one of tools for achievement competitive strength of the INSI INDUSTRIAL a.s. company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomaštík, Marek
dc.date.accepted 2009-09-08
dc.date.vskp-available 2039-08-13
dc.description.abstract-translated The theme of this Bachelor thesis is the Marketing Management as one of tools achieve-ment of competitive advantage company INSI INDUSTRIAL a.s. In the theoretical part you can find what is marketing management and competitive advantage in detail. Content of the practical part contains information about company INSI INDUSTRIAL a.s., its pro-duction programme, analysis of competitive strategy, situation on international market, analysis of competition, analysis of internal environment, Porter's analysis, the STEP ana-lysis, the SWOT analysis of company. Next part contains proposal propose of upgrade compatitive strategy. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13341
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
rosinová_2009_bp.pdfBlocked 624.6Kb PDF View/Open
rosinová_2009_vp.pdf 575.2Kb PDF View/Open
rosinová_2009_op.pdf 35.91Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account