Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno

Show full item record

No preview available
Title: Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno
Author: Kábrtová, Lidmila
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se věnuje komunikaci Vinné galerie Brno. Přibližuje její praxi v oblasti klasického pojetí marketingových komunikací i využití nových přístupů, jako je například product placement či filmový marketing. Spolu s tím se věnuje možnostem jejich využití pro media relations. Pomocí kvalitativního výzkumu se zástupci médií se snaží nalézt odpovědi na otázky, jaké atributy jsou u novinářů rozhodující pro zveřejnění informací a zda nové přístupy mohou rozšiřovat možnosti komunikace firmy v médiích. V projektové části se pokouší navrhnout efektivní komunikační strategii firmy zaměřenou zejména na využití možností media relations, návrh je doplněn o metodu pro vyhodnocování publicity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10690
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10609


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kábrtová_2009_dp.pdfBlocked 3.202Mb PDF View/Open
kábrtová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
kábrtová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account