Projekt marketingové strategie spediční firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie spediční firmy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie spediční firmy
Author: Vaňková, Jaroslava
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii a doporučení pro spediční firmu a to na základě provedených analýz. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, týkající se řešené problematiky. Druhá část tyto poznatky převádí na praktické řešení problému. Je zde definován podnik, jeho současný stav, okolí podniku. Jsou navržena opatření, která by měla vést k rozvoji firmy, postup implementace a kontroly její realizace. Práce hodnotí očekávané přínosy a případná možná rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10715
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 12444


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaňková_2009_dp.pdfBlocked 1.912Mb PDF
vaňková_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
vaňková_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account