Projekt marketingové strategie spediční firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie spediční firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Vaňková, Jaroslava
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:28:29Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:07Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10715
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii a doporučení pro spediční firmu a to na základě provedených analýz. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, týkající se řešené problematiky. Druhá část tyto poznatky převádí na praktické řešení problému. Je zde definován podnik, jeho současný stav, okolí podniku. Jsou navržena opatření, která by měla vést k rozvoji firmy, postup implementace a kontroly její realizace. Práce hodnotí očekávané přínosy a případná možná rizika. cs
dc.format 88 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2005201 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
dc.subject strategie cs
dc.subject spediční služby cs
dc.subject SLEPT analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject strategy en
dc.subject spedition services en
dc.subject SLEPT analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter model en
dc.subject marketing mix en
dc.title Projekt marketingové strategie spediční firmy cs
dc.title.alternative The Marketing Strategy Project of the Spedition Firm en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hochová, Helena
dc.date.accepted 2009-06-04
dc.description.abstract-translated The objective of this thesis is to design a marketing strategy and recommendations for the spedition firm on the basis of implemented analyses. The paper is divided into two parts. The first part is aimed at theoretical knowledge related to problems being solved. The second part switches this knowledge to practical level, i.e. definition of the company, its current state and environment. The author of this thesis suggests proceedings which should result in firm progress, the implementation method and the way of monitoring its realization. Expected benefits and possible risks are also evaluated. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12444
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vaňková_2009_dp.pdfBlocked 1.912Mb PDF View/Open
vaňková_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
vaňková_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account