Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.
Author: Nyklíček, Michal
Advisor: Voloch, Jaroslav
Abstract: Řízení vztahů se zákazníky, neboli koncept CRM, je marketingový a strategický postup, který si bere za cíl maximalizaci uspokojení zákazníka. Zaměření na zákazníka má bezpo-chyby logické opodstatnění, neboť jsou to právě zákazníci, kteří za výrobky a služby platí, jsou to zákazníci, kteří přinášejí firmě ekonomické efekty. Ve své diplomové práci nejprve vypracuji literární rešerši na téma CRM, potom zhodnotím současný stav řízení vztahů se zákazníky a dodavateli společnosti. Připravím projekt, který nastíní možné zlepšení v této oblasti. Prioritními body projektu jsou: vypracování nového systému hodnocení dodavatelů, zlepšení současného stavu řízení vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10738
Date: 2009-08-21
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2014
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E 11165


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nyklíček_2009_dp.pdfBlocked 1.475Mb PDF View/Open
nyklíček_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account