Nové trendy v event marketingu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nové trendy v event marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy v event marketingu
Author: Cachová, Marie
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Tato bakalářská práce je věnována studii odvětví, které se nazývá event markering. Vzhle-dem k tomu, že se pořádání a organizování nejrůznějších akcí věnuji více než deset let, mám možnost porovnat, jak se situace v této oblasti změnila. Tedy z hlediska vývoje, no-vých trendů, rozpočtů či přání klientů. V teoretické části představuji základní informace o event markeringu, cílových skupinách, druzích eventů či práci produkčních agentur. V praktické části jsem porovnávala dva velmi obdobné eventy a na základě jejich srovnání jsem uvedla, jak se situace v oboru za dané období změnila. Na konci práce jsem naznačila, jak si myslím, že se bude oblast event marketingu nadále vyvíjet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10747
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10650


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cachová_2009_bp.pdfBlocked 4.086Mb PDF
cachová_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
cachová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account