Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Author: Kafková, Jaroslava
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Práce stručně a jasně definuje pojem společenská odpovědnost firmy, rozebírá jej z hlediska společenského i marketingového a popisuje současný stav ve vztahu k této pro-blematice. V práci jsou dále popsány zákonitosti nákupního chování, podrobněji pak proces nákupního rozhodování a faktory, které jej ovlivňují. Termín společenská odpovědnost firem je k nákupnímu rozhodování vymezen jako jeden z faktorů, které ho ovlivňují. K dokonalému pochopení tématu je koncept společenské odpovědnosti demonstrován na firmě Vodafone. Práce obsahuje výsledky dvou marketingových výzkumů - obecného do-tazníkového šetření a focus group, které jsou v závěru shrnuty a na jejichž základě jsou stanoveny návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10748
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10511


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kafková_2009_bp.pdf 27.53Mb PDF View/Open
kafková_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
kafková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account