Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Kafková, Jaroslava
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:47:46Z
dc.date.available 2010-07-18T07:47:46Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10748
dc.description.abstract Práce stručně a jasně definuje pojem společenská odpovědnost firmy, rozebírá jej z hlediska společenského i marketingového a popisuje současný stav ve vztahu k této pro-blematice. V práci jsou dále popsány zákonitosti nákupního chování, podrobněji pak proces nákupního rozhodování a faktory, které jej ovlivňují. Termín společenská odpovědnost firem je k nákupnímu rozhodování vymezen jako jeden z faktorů, které ho ovlivňují. K dokonalému pochopení tématu je koncept společenské odpovědnosti demonstrován na firmě Vodafone. Práce obsahuje výsledky dvou marketingových výzkumů - obecného do-tazníkového šetření a focus group, které jsou v závěru shrnuty a na jejichž základě jsou stanoveny návrhy a doporučení. cs
dc.format 56 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 28872185 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject CSR cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject purchase decisions en
dc.subject consumer behavior en
dc.title Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele cs
dc.title.alternative Corporate social responsibility and its consumer's purchase decision en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis briefly and clearly defines the concept of corporate social responsibility, analy-ses it from both the social and marketing perspective and describes the current situation in relation to this issue. Further in this thesis the patterns of purchase behavior are described, then the process of making purchase decisions and factors which influence it are dealt with in details. The term corporate social responsibility is in the relation to making purchase decisions defined as one of the factors which influence it. To understand this topic fully the concept of corporate responsibility is demonstrated on the company Vodafone. The thesis contains results of two marketing surveys- general questionnaire research and on focus group, which are summarized at the end and on their basis, suggestions and recommendati-ons are stated. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10511
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kafková_2009_bp.pdf 27.53Mb PDF View/Open
kafková_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
kafková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account