Role image v corporate identity organizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Role image v corporate identity organizace

Show full item record

No preview available
Title: Role image v corporate identity organizace
Author: Srovnalíková, Simona
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tiskárna Grafico vznikla v roce 1995 a za dobu existence získala významnou pozici na polygrafickém trhu nejen v Moravskoslezském kraji, kde sídlí. Firma se díky nárůstu personálu a přijetím nového ředitele potýká s nesystematičností interní komunikace. Majitel Grafico by rád zvýšil počet zákazníků, ale netuší , jaká je image firmy z hlediska externí komunikace se zákazníky a dodavateli. Tato diplomová práce analyzuje postoje zaměstnanců na komunikaci s vedením a také názory na firemní image. Nedílnou součástí analýzy je zjištění firemní image z hlediska externí komunikace se zákazníky a dodavateli. Práce poukazuje na několik slabých míst v interní a externí komunikaci firmy. Přináší konkrétní náměty, které povedou ke zlepšení image firmy z hlediska interní a externí komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10749
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10630


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
srovnalíková_2009_dp.pdfBlocked 978.0Kb PDF
srovnalíková_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
srovnalíková_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account