Role image v corporate identity organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Role image v corporate identity organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role image v corporate identity organizace
Autor: Srovnalíková, Simona
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tiskárna Grafico vznikla v roce 1995 a za dobu existence získala významnou pozici na polygrafickém trhu nejen v Moravskoslezském kraji, kde sídlí. Firma se díky nárůstu personálu a přijetím nového ředitele potýká s nesystematičností interní komunikace. Majitel Grafico by rád zvýšil počet zákazníků, ale netuší , jaká je image firmy z hlediska externí komunikace se zákazníky a dodavateli. Tato diplomová práce analyzuje postoje zaměstnanců na komunikaci s vedením a také názory na firemní image. Nedílnou součástí analýzy je zjištění firemní image z hlediska externí komunikace se zákazníky a dodavateli. Práce poukazuje na několik slabých míst v interní a externí komunikaci firmy. Přináší konkrétní náměty, které povedou ke zlepšení image firmy z hlediska interní a externí komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10749
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10630


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
srovnalíková_2009_dp.pdfZablokované 978.0Kb PDF
srovnalíková_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
srovnalíková_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet