Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu
Author: Prošek, Jiří
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce má za cíl zmapovat historický vývoj péče o zákazníky, definuje péči o zákazníky jako součást strategií přežití podniku, vysvětlit souvislosti a přechody od transaction marketing k relations marketing. Představuje vztahy se zákazníky jako součást systému řízení kvality a definuje vztahy mezi systémem řízení vztahů se zákazníky a prvky marketingového mixu. V analytické části se zabývá procesy a metodami měření spokojenosti zákazníků v sektoru B2B. Projektová část vyhodnocuje informace získané analýzou a určuje výstupy z šetření spokojenosti včetně určení nápravných opatření pro odstranění nekorektních jevů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10889
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10624


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
prošek_2009_dp.pdfBlocked 685.7Kb PDF
prošek_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
prošek_2009_op.zip 19.75Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account