Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
Author: Beranová, Martina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce se zabývá novými formami marketingové komunikace (MK), přehledně je rozděluje a uvádí jejich nástroje a výhody a nevýhody při použití v komunikačním mixu. V praktické části je řešen současný stav znalosti nových forem MK, jejich používání ve firmách respondentů a rozdíly mezi nimi dle velikosti firem. Dále obsahuje hodnocení 3 testovaných kampaní, které využily nové formy MK jako komunikačního nástroje. Účelem práce bylo ověřit stanovené výzkumné otázky a s jejich pomocí pak definovat možný trend v používání nových forem MK v komunikačním mixu firem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19464
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26045


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
beranová_2012_bp.pdf 4.711Mb PDF View/Open
beranová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
beranová_2012_op.doc 156Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account