Koncepce informačního vzdělávání na UTB ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce informačního vzdělávání na UTB ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan
dc.contributor.author Trnčáková, Jarmila
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:56:33Z
dc.date.available 2010-07-18T09:56:33Z
dc.date.issued 2009-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10976
dc.description.abstract Informační vzdělávání všech studentů, pedagogů, zaměstnanců vysoké školy, stejně jako všech uživatelů knihovny by se mělo stát samozřejmostí a nutností v 21. století, které je nazýváno stoletím informačním. Nároky na informační gramotnost se neustále zvyšují, je kladen důraz na celoživotní vzdělávání a učení. Umění vyhledat, třídit, zhodnotit, využívat informace se může stát konkurenční výhodou - v konkurenčním prostředí, je přidanou hodnotou k získaným vědomostem a znalostem v procesu výuky. Významnou roli v tomto procesu může mít vysokoškolská knihovna, může přispět k tomu, aby Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně byla "stále se učící organizací" - a byla organizací s "trvale udržitelným rozvojem". cs
dc.format 74 s., příl. cs
dc.format.extent 1687487 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vysoká škola cs
dc.subject vysokoškolská knihovna cs
dc.subject Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.subject informační gramotnost cs
dc.subject informační vzdělávání cs
dc.subject vyhledávání informací cs
dc.subject znalostní společnost cs
dc.subject učící se organizace cs
dc.subject kurzy práce s informacemi cs
dc.subject funkční gramotnost cs
dc.subject literární gramotnost cs
dc.subject dokumentová gramotnost cs
dc.subject University en
dc.subject university library en
dc.subject Tomas Bata University in Zlín en
dc.subject information literacy en
dc.subject information education en
dc.subject information teaching en
dc.subject information retrieval en
dc.subject knowledge society en
dc.subject learning organization en
dc.subject course of information learning en
dc.subject information course en
dc.subject functional literacy en
dc.subject prose literacy en
dc.subject document literacy en
dc.title Koncepce informačního vzdělávání na UTB ve Zlíně cs
dc.title.alternative The conception of information education on TBU in Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel
dc.date.accepted 2009-06-26
dc.description.abstract-translated Information education of all students, teachers and staff of a univesity should be a matter of course. In the 21st century, which is often called an information century, is necessary to educate library users in using information. The demand for information literacy is increa-sing. There is an emphasis on lifelong learning and education. To know how to search, sort and evaluate information could be a competitive advantage today - this is added value to the acquired knowledge and expertise in the process of teaching. The important role in this process may have a university will be "still learning organization" and "sustainable development organization". en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12055
dc.date.assigned 2009-02-17
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
trnčáková_2009_dp.pdf 1.609Mb PDF View/Open
trnčáková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
trnčáková_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account