Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR

Show full item record

No preview available
Title: Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR
Author: Vašíček, Martin
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Hlavní částí bakalářské práce je marketingový výzkum, který zkoumá vztah cílové skupiny posluchačů ve věku 15 - 19 let k rozhlasovému formátu CHR. Jednotlivé rozhlasové formáty a jejich specifika budou nedílnou součástí teoretické části bakalářské práce. Hlavní část praktické části bude obsahovat postup, vyhodnocení a závěrečnou zprávu marketingového výzkumu, který student provede na vzorku 204 respondentů náhodným výběrem ve věku 15 - 19 let. Vyhodnocení dotazníků bude prováděno na základě konzultací a podle metod obeznámených v předmětu KMAVY. Hypotézou bakalářské práce je preference poslechu hudby cílové skupiny 15 - 19 let na internetu a v digitálních formátech před poslechem hudby v rozhlasových stanicích. Tím bude zjištěno, jaký je postoj této skupiny posluchačů k formátu CHR, který se primárně zaměřuje na tuto cílovou skupinu. Výzkumem bude hypotéza práce potvrzena nebo vyvrácena.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11051
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10701


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vašíček_2009_bp.pdfBlocked 915.3Kb PDF
vašíček_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
vašíček_2009_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account