Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Vašíček, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-18T10:34:02Z
dc.date.available 2010-07-18T10:34:02Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11051
dc.description.abstract Hlavní částí bakalářské práce je marketingový výzkum, který zkoumá vztah cílové skupiny posluchačů ve věku 15 - 19 let k rozhlasovému formátu CHR. Jednotlivé rozhlasové formáty a jejich specifika budou nedílnou součástí teoretické části bakalářské práce. Hlavní část praktické části bude obsahovat postup, vyhodnocení a závěrečnou zprávu marketingového výzkumu, který student provede na vzorku 204 respondentů náhodným výběrem ve věku 15 - 19 let. Vyhodnocení dotazníků bude prováděno na základě konzultací a podle metod obeznámených v předmětu KMAVY. Hypotézou bakalářské práce je preference poslechu hudby cílové skupiny 15 - 19 let na internetu a v digitálních formátech před poslechem hudby v rozhlasových stanicích. Tím bude zjištěno, jaký je postoj této skupiny posluchačů k formátu CHR, který se primárně zaměřuje na tuto cílovou skupinu. Výzkumem bude hypotéza práce potvrzena nebo vyvrácena. cs
dc.format 62 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 937285 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject rozhlas cs
dc.subject formát cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject respondenti cs
dc.subject multimédia cs
dc.subject internet cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject radio en
dc.subject size en
dc.subject research en
dc.subject informants en
dc.subject multimedia en
dc.subject internet en
dc.subject target group en
dc.title Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR cs
dc.title.alternative Brodcasting size, relation target group 15 - 19 to brodcasting size CHR en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bohuš, Petr
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated The main part of this document is research. It is tried to find attitudes of young people aged between 15 - 19 years for radio CHR. Radio size is a part of theory. The most important of the practical part is research and outcome. The research has been made with 204 informants. A student has got information about research and data evolution in subject KMAVY and in qualification literature. Hypothesis of this document says: young people aged between 15 - 19 years need not listen radio stations because they can use the Internet, they can download music from the Internet and they listen music by MP3 player, MP4 player, iPod It is the reason why listeners aged between 15 - 19 years old do not have to listen radio, especially radio CHR which targets to young people. Research is the way which finds the answer. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10701
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vašíček_2009_bp.pdfBlocked 915.3Kb PDF View/Open
vašíček_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
vašíček_2009_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account