Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy
Author: Zelinská, Kristýna
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace jako nástroje kulturní politika města. V první části práce se věnuji teoretickým poznatkům problémové oblasti - východiskům a zásadám kulturní politiky měst a obcí, principům projektu Evropské hlavní město kultury a kultuře jako důležitému faktoru marketingu měst a obcí. V praktické části popisuji výchozí situaci kultury v Ostravě, zásady její kulturní politiky a analyzuji marketing a marketingovou komunikaci kandidatury města Ostravy na Evropské hlavní město kultury. V projektové části formuluji vlastní návrh na marketingovou komunikaci projektu Ostravy 2015 v případě získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11111
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 17096


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zelinská_2010_dp.pdf 3.631Mb PDF View/Open
zelinská_2010_vp.pdf 51.34Kb PDF View/Open
zelinská_2010_op.pdf 56.44Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account