Netradiční marketingové aktivity-záruka úspěchu?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Netradiční marketingové aktivity-záruka úspěchu?

Show full item record

No preview available
Title: Netradiční marketingové aktivity-záruka úspěchu?
Author: Bartošová, Alena
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Práce se zabývá problematikou využití nízkorozpočtových netradičních marketingových aktivit, které se vzájemně prolínají a doplňují. V teoretické části se zabývám komunikační tržní analýzou, významem segmentace trhu a základním představením tradičních médií. Více detailně je pak v teoretické rovině představen virální marketing, guerilla marketing a komunitní sítě se zaměřením na Facebook.com. Cílem praktické části je prezentace realizované kampaně s virálním šířením v prostředí Facebook, mé vlastní guerilla kampaně s téměř nulovým rozpočtem a analýza on-line průzkumu zjišťujícího marketingový potenciál fenoménu Facebook. Kreativní marketér dokáže i s minimálním rozpočtem zaujmout cílovou skupinu a maximalizovat efekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11118
Date: 2010-04-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13650


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bartošová_2010_bp.pdf 1.978Mb PDF View/Open
bartošová_2010_vp.pdf 55.58Kb PDF View/Open
bartošová_2010_op.pdf 74.87Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account