Projektová výuka v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projektová výuka v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikulová, Lenka
dc.contributor.author Hrabinová, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-18T13:38:03Z
dc.date.available 2010-07-18T13:38:03Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11235
dc.description.abstract Práce "Projektová výuka v praxi" pojednává nejprve o teoretických základech projektové výuky v historickém kontextu ve světě i v Čechách s následnou prezentací nosných myšlenek hlavních představitelů projektové výuky. Dále je pozornost věnována vymezení pojmů projekt a problém, projektová metoda, projektové vyučování. Následně jsou představeny jednotlivé fáze projektu a uvedeny přednosti a nedostatky projektové výuky. Praktická část práce představuje specializovaný předmět Komunikační agentura a jeho studentské projekty. Následuje kritická analýza tohoto předmětu, která se po uvedení pozitiv zaměřuje na slabá místa projektové výuky a realizovaná opatření k jejich odstranění. Závěr práce je věnován doručením pro další rozvoj projektové výuky v Komunikační agentuře a úvaze o možnostech projektové výuky na středních školách. cs
dc.format 58 s. , 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1218459 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject projekt cs
dc.subject projektová metoda cs
dc.subject projektová výuka cs
dc.subject Komunikační agentura cs
dc.subject project en
dc.subject project methods en
dc.subject project based learning en
dc.subject Communication Agency en
dc.title Projektová výuka v praxi cs
dc.title.alternative Project Teaching in the Praxis en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-11
dc.description.abstract-translated Work "Project Teaching in Praxis" examines firstly the theoretical foundations of project work in the historical context in the world and in the Bohemia, followed by presentation of main ideas of prominent teachers. Further attention is paid to the definitions of project and problem, project method, project teaching. Subsequently, the phases of the project and the strengths and weaknesses of project teaching are listed. The practical part is about special subject Communications Agency and the student projects made in it. Followed by a critical analysis of this subject, which focuses on the positive and negative aspects of project teaching and implemented steps to eliminate them. The final part served for the further development of project teaching in Communication Agency and reflect on the possibilities of design of this subjekt in the education at secondary schools. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 11250
dc.date.assigned 2010-01-14
utb.result.grade A
local.subject projektová výuka cs
local.subject project method in teaching en


Files in this item

Files Size Format View
hrabinová_2010_bp.pdf 1.162Mb PDF View/Open
hrabinová_2010_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
hrabinová_2010_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account