Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů

Show full item record

No preview available
Title: Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů
Author: Válková, Jana
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů, vlivu archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů spotřební chování, spotřebitelské typologie, archetypy a segmentace trhu v závislosti na životním stylu seniorů. Popisuji seniory jako atraktivní cílovou skupinu a zabývám se prognózami demografů o stárnutí obyvatelstva. V praktické části jsem se zabývala aplikací kvantitativního výzkumu - osobním dotazováním a výstupy tohoto šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11342
Date: 2010-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13697


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
válková_2010_bp.pdf 1.485Mb PDF View/Open
válková_2010_vp.pdf 56.69Kb PDF View/Open
válková_2010_op.pdf 57.33Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account