Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace
Author: Vacula, Marcel
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza dosavadního marketingového mixu firmy Funny Sport a návrh mixu nového. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách malého podniku Funny Sport s.r.o. V první části jsou rozpracována teoretická východiska týkající se marketingového strategického plánování a marketingového mixu. Využity jsou konkrétní metody k sestavení situační analýzy. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu - tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizovaná a popsaná činnost zmíněného podniku. Vypracována a analyzována je stávající situační analýza a složení stávajícího marketingového mixu. Kriticky je přitom pohlíženo na současný stav s ohledem na možná a navrhovaná zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11471
Date: 2010-05-03
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13696


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vacula_2010_bp.pdfBlocked 4.351Mb PDF
vacula_2010_vp.pdf 54.27Kb PDF View/Open
vacula_2010_op.pdf 58.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account