Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově
Author: Čech, Martin
Advisor: Pospíšil, Jan
Abstract: Teoretická část této práce se zabývá marketingovými komunikacemi obecně. Jsou zde popsány jejich definice a vlastnosti. Tyto marketingové komunikace jsou dále v praktické části aplikovány na konkrétní festival - Music Shock ve Vyškově. Je zde rovněž popsán cíl festival, jeho cílová skupina a cílové skupiny jednotlivých součástí marketingových komunikací. Na konci této práce je srovnání tohoto hudebního festival s ostatními a jsou zde také navrhnuty různé vylepšení do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11555
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 13954


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čech_2010_bp.pdf 1.130Mb PDF View/Open
čech_2010_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
čech_2010_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account