Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO

Show full item record

No preview available
Title: Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO
Author: Slavík, Jiří
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na aspekty reklamy pro děti, zejména na otázky spojené s lokalizací těchto reklam. Je možné komunikovat na děti celosvětově jednotnou kampaní, nebo je nutné lokalizovat kampaně i na děti? Ačkoliv je práce zaměřena na zkoumání reklamních kampaní značky LEGO, závěry této práce lze použít pro jakéhokoliv zadavatele, cílícího na děti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11623
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 17073


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slavík_2010_dp.pdf 4.802Mb PDF View/Open
slavík_2010_vp.pdf 56.62Kb PDF View/Open
slavík_2010_op.pdf 58.33Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account