Šikana a její aspekty v podmínkách základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šikana a její aspekty v podmínkách základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Oralová, Renata
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:02:46Z
dc.date.available 2010-07-19T00:02:46Z
dc.date.issued 2010-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11685
dc.description.abstract Práce se zabývá aspekty šikany především u žáků základní školy. Je zaměřena na teorii šikany, osobnosti pedagoga, diagnostice, metodám rozpoznání a řešení šikany ve třídě, prevenci, dále se zabývá rozdíly ve vnímání agresivního chování či šikany u žáků I. a II. stupně základní školy a jejich pedagogy. Práce je koncipována tak, aby byla návodem rodičům i pedagogům, jak správně vést děti a dětské kolektivy, a tím předcházet rozvoji agresivního chování a šikanování. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 628869 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Děti cs
dc.subject mládež cs
dc.subject rodina cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject učitel cs
dc.subject třída cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject agrese cs
dc.subject šikana cs
dc.subject oběť cs
dc.subject agresor cs
dc.subject skupina cs
dc.subject prevence cs
dc.subject Children en
dc.subject youngsters en
dc.subject family en
dc.subject personality en
dc.subject teacher en
dc.subject class en
dc.subject elementary school en
dc.subject aggression en
dc.subject aggressivity en
dc.subject vexation en
dc.subject victim en
dc.subject aggressor en
dc.subject group en
dc.subject prevention en
dc.title Šikana a její aspekty v podmínkách základních škol cs
dc.title.alternative Bullying and her aspects in requirement elementary school en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2010-05-12
dc.description.abstract-translated The work deals with the aspects of bullying, with the focus on elementary school pupils. In the study I am concerned about the bully theory, teacher?s personality,diagnostic recognition methods, the resolving of bullying problems at the school background, the prevention being highlighted. Further, I am interested in the way the teachers perceive the differencies between aggressive or bullying behaviour of pupils at the first and second grade of elementary schools. The purpose of the study is to propose both parents and teachers the instructions of how to educate children and children groups effectively, and thus to prevent them from aggressive and bullying behaviour. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16848
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade A
local.subject základní školy cs
local.subject prevence šikany cs
local.subject elementary schools en
local.subject bullying prevention en


Files in this item

Files Size Format View
oralová_2010_dp.pdf 614.1Kb PDF View/Open
oralová_2010_vp.doc 31.5Kb Microsoft Word View/Open
oralová_2010_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account