Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o.
Author: Kníž, Dalibor
Advisor: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o. . Hlavním zdrojem informací pro tuto práci byla dostupná literatura zabývající se touto problematikou. Praktická část popisuje a analyzuje současný stav marketingu ve společnosti MESIT ronex spol. s r.o. a charakterizuje stávající stav marketingu jako instituce ve zmíněné společnosti. V projektové části je předložen konkrétní návrh založení marketingového oddělení a je navrženo umístění tohoto nového oddělení do organizační struktury. Dále jsou zpracovány analýzy nutné pro rozhodování o akceptaci projektu. Celý projekt je podroben rizikové analýze a jsou stanoveny předpoklady pro další fungování marketingového oddělení v následujícím roce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11698
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 15312


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kníž_2010_dp.pdf 3.952Mb PDF View/Open
kníž_2010_vp.doc 67Kb Microsoft Word View/Open
kníž_2010_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account