Analýza pozice značky Klasa na českém trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza pozice značky Klasa na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza pozice značky Klasa na českém trhu
Author: Gajová, Vendula
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza pozice značky KLASA na českém trhu. V teoretické části jsou popsány základní definice týkající se značky, úloha značky v marketingu, proces tvorby a marketingového řízení značky a druhy značek, důraz je kladen zejména na značky účelové. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku KLASA. Jsou zde popsány marketingové cíle a zásady používání této národní značky, mix nástrojů podpory prodeje, konkurence mezi značkami kvality a závěrem je provedeno vlastní dotazníkové šetření tykající se zjištění rozsahu výskytu značky KLASA v povědomí spotřebitelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11761
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 17001


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gajová_2010_bp.pdf 1.911Mb PDF View/Open
gajová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
gajová_2010_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account