Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích
Author: Vašková, Monika
Advisor: Pernička, Petr
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s ortopedickou obuví, přičemž podle předem stanovených kritérií jsou srovnávány jednotlivé značky dostupné na tuzemském a zahraničních trzích. Teoretická část je vypracována na základě odborné literatury o vadách nohou, ortopedické obuvi, marketingových formách sběru informací a mapování trhu. Praktická část obsahuje srovnání sériově vyráběné ortopedické obuvi tuzemských a zahraničních výrobců. Hodnoceny jsou především jejich konstrukční, užitné parametry a cenové relace nabízeného sortimentu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11765
Date: 2010-04-27
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13449


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vašková_2010_bp.pdf 1.949Mb PDF View/Open
vašková_2010_vp.pdf 303.8Kb PDF View/Open
vašková_2010_op.pdf 116.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account