Autorita ve vysokoškolském vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autorita ve vysokoškolském vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kročková, Štefánia
dc.contributor.author Navrátilová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:51:26Z
dc.date.available 2010-07-19T00:51:26Z
dc.date.issued 2010-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11773
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá autoritou vysokoškolského učitele. V teoretické části je vymezen pojem autority včetně její typologie. Diskutovány jsou možné způsoby budování autority vysokoškolského učitele, její respektování a příčiny jejího oslabování. Samostatná kapitola je věnována osobnosti vysokoškolského učitele s ohledem na jeho kvalifikaci a psychosociální kompetence. Praktická část je zaměřena na průzkum autority učitelů na vysoké škole z pohledu studentů. Zkoumána je míra autority vysokoškolského učitele s ohledem na pohlaví, věk, odbornost, akademické tituly. Kvantitativní výzkum formou dotazníků byl proveden u vysokoškolských studentů. cs
dc.format 84 cs
dc.format.extent 2460749 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autorita cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject vysokoškolský učitel cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject authority en
dc.subject personality en
dc.subject university teacher en
dc.subject education en
dc.title Autorita ve vysokoškolském vzdělávání cs
dc.title.alternative The concept of authority in higher education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řeháčková, Helena
dc.date.accepted 2010-06-17
dc.description.abstract-translated Thesis deals with the authority of university teachers. In the theoretical part is a definition of authority, including the typology. The possible ways of building a university teacher authority are discussed, also the respect and the causes of weakening of authority. A separate chapter is devoted to individuality of university teachers with regard to their qualifications and psychosocial competence. The practical part focuses on the Exploration of the authority of teachers in high school from the perspective of students. The level of authority university teacher with regard to sex, age, expertise, academic degrees was examined. The quantitative research was conducted by questionnaire among university students. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14989
dc.date.assigned 2010-02-11
utb.result.grade A
local.subject vysokoškolští učitelé cs
local.subject osobnost cs
local.subject college teachers en
local.subject personality en


Files in this item

Files Size Format View
navrátilová_2010_bp.pdf 2.346Mb PDF View/Open
navrátilová_2010_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
navrátilová_2010_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account