Verbální manipulace v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Verbální manipulace v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Verbální manipulace v reklamě
Author: Křivohlávková, Helena
Advisor: Atcheson, Hana
Abstract: Tato studie se zabývá používáním slov v reklamě a jejich vlivem na ni. Jsou zde demonstrovány rozdíly v působení a ve využití mluveného a psaného jazyka, stejně jako je uveden rozdílný vliv médií na spotřebitele. Tato práce uvádí nejdůležitější pravidla pro psaní dobrých reklamních textů. Analýza zkoumá používání těchto pravidel v reklamách třech vybraných mobilních operátorů. Analytická část této práce ukazuje, že operátoři používají převážně stejné prostředky verbální manipulace, přesto je možné najít významné rozdíly v jejich reklamních strategiích. Výsledky této práce naznačují, že k tomu aby byl reklamní text schopen zaujmout potenciálního zákazníka, by měl obsahovat dobře promyšlené jazykové prostředky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11929
Date: 2010-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 13894


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křivohlávková_2010_bp.pdf 1.485Mb PDF View/Open
křivohlávková_2010_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
křivohlávková_2010_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account