Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Oblouková, Petra
dc.contributor.author Müllerová, Renata
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:06:45Z
dc.date.available 2010-07-19T05:06:45Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11937
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a analytické. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost BLOCK a.s., následuje analýza jednotlivých prvků marketingového mixu, dále SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza hlavních konkurentů společnosti a analýza konkurenční pozice. Na základě těchto analýz jsou navržena řešení v oblasti marketingového mixu, která vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Projekt je zakončen ekonomickým zhodnocením navržených opatření. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 5575021 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuční cesty cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční pozice cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution channels en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's model of five competitive forces en
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive position en
dc.subject competitive strategy en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu cs
dc.title.alternative Project of competitiveness increasing of the company BLOCK a.s. by using the tools of a marketing mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2010-01-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with project of competitiveness increasing of the company BLOCK a.s. by using the elements of the marketing mix. The thesis is divided into two parts: theoretical and analytical one. Theoretical knowledge concerning marketing mix, competition, competitiveness and marketing environment are described in the first part. Tha practical part includes bacis information about the company BLOCK a.s., analysis of individual elements of the marketing mix, followed by SWOT analysis, Porter's model of five competitive forces, analysis of companys' main competitors and analysis of competitive position. On the basis of these analyses, solutions in the area of marketing mix are suggested, which lead to company's competitiveness increasing. The project is concluded with economical evaluation of suggested solutions. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13492
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2010_bp.pdfBlocked 5.316Mb PDF View/Open
müllerová_2010_vp.pdf 339.4Kb PDF View/Open
müllerová_2010_op.pdf 260.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account