Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Müllerová, Renata
Advisor: Oblouková, Petra
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a analytické. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost BLOCK a.s., následuje analýza jednotlivých prvků marketingového mixu, dále SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza hlavních konkurentů společnosti a analýza konkurenční pozice. Na základě těchto analýz jsou navržena řešení v oblasti marketingového mixu, která vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Projekt je zakončen ekonomickým zhodnocením navržených opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11937
Date: 2009-12-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 13492


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2010_bp.pdfBlocked 5.316Mb PDF
müllerová_2010_vp.pdf 339.4Kb PDF View/Open
müllerová_2010_op.pdf 260.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account