Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.
Author: Zellerová, Radka
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace společnosti Kovosteel, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se sponzoringu, jeho zásad, druhů, oblastí a měření. Rovněž poukazuje na vhodnou komunikaci s individuálními sponzory. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Kovosteel, s.r.o., shrnutí jejích sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy ke zlepšení sponzoringu a s nimi související rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12012
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 16763


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zellerová_2010_bp.pdf 2.046Mb PDF View/Open
zellerová_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
zellerová_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account